Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1216
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Джума, Людмила Николаевна | - |
dc.contributor.author | Лавриненко, А. С. | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-16T07:54:56Z | - |
dc.date.available | 2021-06-16T07:54:56Z | - |
dc.date.issued | 2017-04-07 | - |
dc.identifier.citation | Джума, Л. Н. Программные средства имитационного моделирования / Л. Н. Джума, А. С. Лавриненко // Комбінаторні конфігурації та їх застосування : матеріали Дев’ятнадцятого Міжнародного науково-практичного семінару, присвяченого пам’яті д.ф.-м.н., професора Петренюка Анатолія Яковича (м. Кропивницький, 7-8 квітня 2017 року). – Кропивницький : КЛА НАУ, 2017. – С. 30-34. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1216 | - |
dc.description.abstract | В тезисах приведен сравнительный анализ существующих программных средств, предназначенных для имитационного моделирования и их классификация. Представлено также обоснование выбора программного средства для реализации эталонной модели субъекта обучения интеллектуальной обучающей системы «Диспетчер Tower» и оценки ее эффективности. The theses represent a comparative analysis of existing simulation software tools and their classification. Foundation of software choice for the student reference model realization and the reasoning about efficiency of ―ATC Tower‖ intelligence tutoring system are also represented. | en_US |
dc.language.iso | ru | en_US |
dc.publisher | Кропивницький: КЛА НАУ | en_US |
dc.subject | обучающая система «Диспетчер Tower» | en_US |
dc.subject | программные средства | en_US |
dc.subject | имитационное моделирование | en_US |
dc.title | Программные средства имитационного моделирования | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dzhuma_modelirovanie.pdf | 374.53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.