Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1175
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСереда, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-05-27T12:29:55Z-
dc.date.available2021-05-27T12:29:55Z-
dc.date.issued2020-04-30-
dc.identifier.citationСереда, Н. М. Маркетингова стратегія діяльності авіаційного підприємства / Н. М. Середа // Економіко-правові дискусії : матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих учених (30 квітня 2020 року). - Кропивницький : ЛА НАУ, 2020. - С. 170-172.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1175-
dc.language.isouaen_US
dc.publisherКропивницький: ЛА НАУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectавіаційне підприємствоen_US
dc.subjectдіяльність авіаційного підприємстваen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.titleМаркетингова стратегія діяльності авіаційного підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sereda_strategia.pdf497.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.