Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1169
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСаркісова, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-05-20T09:04:37Z-
dc.date.available2021-05-20T09:04:37Z-
dc.date.issued2020-04-30-
dc.identifier.citationСаркісова, О. М. Особливості розробки маркетингової програми виходу підприємств на зовнішні ринки / О. М. Саркісова // Економіко-правові дискусії : матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих учених (30 квітня 2020 року). - Кропивницький : ЛА НАУ, 2020. - С.165-166.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1169-
dc.language.isouaen_US
dc.publisherКропивницький: ЛА НАУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectпрограма маркетингуen_US
dc.subjectзовнішні ринкиen_US
dc.titleОсобливості розробки маркетингової програми виходу підприємств на зовнішні ринкиen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sarkisova_rynky.pdf445.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.