Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1168
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРахматулліна, А. Є.-
dc.contributor.authorЗалевський, Анатолій Васильович-
dc.date.accessioned2021-05-20T08:53:03Z-
dc.date.available2021-05-20T08:53:03Z-
dc.date.issued2020-04-30-
dc.identifier.citationРахматулліна, А. Є. Стратегія маркетингу підприємства: сутність та особливості / А. Є. Рахматулліна, А. В. Залевський // Економіко-правові дискусії : матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих учених (30 квітня 2020 року). - Кропивницький : ЛА НАУ, 2020. - С. 162-165.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1168-
dc.language.isouaen_US
dc.publisherКропивницький: ЛА НАУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectстратегія маркетингуen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.titleСтратегія маркетингу підприємства: сутність та особливостіen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zalevskiy_strategia.pdf550.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.