Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1142
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorZelenska, Liliia-
dc.contributor.authorTymchenko, Svitlana-
dc.contributor.authorЗеленська, Лілія Михайлівна-
dc.contributor.authorТимченко, Світлана Василівна-
dc.date.accessioned2021-05-06T08:45:08Z-
dc.date.available2021-05-06T08:45:08Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationZelenska, L. Modern innovations in foreign language teaching in aviation higher educational establishments: communicative aspect / L. Zelenska, S. Tymchenko // Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки : збірник наукових праць. - Кропивницький : ЛА НАУ, 2021. - Випуск 9. - С. 156-161. DOI: 10.33251/2522-1477-2021-9-156-161en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1142-
dc.description.abstractThe purpose of this study is to disclose the optimal didactic capabilities of modern innovations used for improving the system of aviation specialists’ foreign language training in order to achieve a sufficient level of communicative competence. The purpose of foreign languages teaching at higher aviation educational establishments is to master the language as a means of communication and to acquire professionally oriented foreign language competence for successful performance of future professional activities. Achieving a high level of foreign language communicative competence’s formation is possible only if the efficiency of the educational process and the level of future aviation specialists’ knowledge is increased, appropriately using innovative methods in training, which include, nowadays, such approaches to foreign language teaching as: interactive methods of teaching and using technical teaching aids (computer and multimedia). Interactive technologies create favorable teaching conditions, in which future aviation professionals feel their success and intellectual ability. The use of technical teaching aids, namely a personal computer, not only displays but also processes information, implementing the most important didactic principle of feedback, which allows teachers to use it not only to provide educational information, but also to manage educational activities. Modern innovations for future aviation specialists’ foreign language teaching help to increase the development of skills of search, analysis and structuring of information, motivation to study professionally oriented English and the formation of a sufficient level of professional competence, social, communicative abilities and skills of the future aviation professionals, namely, their competence. У статті окреслені дидактичні можливості сучасних інновацій, які використовуються для поліпшення іншомовної підготовки авіаційних фахівців для досягнення достатнього рівня їхньої комунікативної компетентності. На сьогодні іншомовна комунікативна компетентність виражає необхідність соціально-комунікативної взаємодії у полікультурному просторі, і тому стає предметом уваги фахівців. Наголошено, що досягнути високого рівня сформованості іншомовної комунікативної компетентності можливо лише за умови підвищення ефективності навчального процесу і рівня знань майбутніх авіафахівців у вищих авіаційних навчальних закладах, доречно використовуючи у навчанні інноваційні технології, які містять такі підходи до викладання іноземних мов, як: інтерактивні методи викладання та використання технічних засобів навчання (комп'ютерних та мультимедійних засобів). У даній статті основна увага сфокусована на використанні технічних засобів навчання, а саме на використанні персонального комп’ютера, техніко-дидактичні можливості якого дозволяють студентам використовувати його у якості інструменту, як засіб спілкування та як технічний засіб навчання. У статті окреслені дидактичні функції комп’ютера, а саме діалогічна форма взаємодії студента з комп’ютером, що дозволяє використовувати персональний комп’ютер як мовного партнера. Ця властивість має особливо важливе значення для майбутніх авіафахівців для моделювання проблемних ситуацій з метою закріплення навичок мовленнєвої діяльності. Охарактеризовано плюси використання всесвітньої мережі Інтернет та інформаційних комп’ютерних технологій на заняттях з англійської мови, а також визначено ряд переваг комп'ютеризованого навчання іноземних мов, які направлені на вирішення основного завдання мовної освіти – формування в майбутніх авіафахівців професійної іншомовної комунікативної компетентності. Відтак нами констатовано, що використання сучасних новітніх технологій під час вивчення іноземних мов дає можливість майбутнім авіафахівцям засвоїти більше матеріалу за коротший термін, активізує їхню навчальну діяльність, відкриває можливості для індивідуального навчання, посилює мотивацію вивчення мови, забезпечує ефективну наочність навчального процесу, і тим самим сприяє поступовому формуванню у майбутніх професіоналів відповідної до сучасних вимог іншомовної комунікативної компетентності.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherКропивницький: ЛА НАУen_US
dc.subjectaviation specialisten_US
dc.subjectcommunicative competenceen_US
dc.subjectpersonal computeren_US
dc.subjectprofessionally oriented Englishen_US
dc.subjectup-to-date teaching technologiesen_US
dc.subjectавіаційний фахівецьen_US
dc.subjectкомунікативна компетентністьen_US
dc.subjectперсональний компʼютерen_US
dc.subjectпрофесійно орієнтована англійська моваen_US
dc.subjectсучасні технології навчанняen_US
dc.titleModern innovations in foreign language teaching in aviation higher educational establishments: communicative aspecten_US
dc.title.alternativeСучасні інновації при викладанні іноземних мов у вищих авіаційних навчальних закладахen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zelenska_communicative.pdf524.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.