Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1139
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Chornohor, Natalia | - |
dc.contributor.author | Чорногор, Наталія Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-05T12:25:02Z | - |
dc.date.available | 2021-05-05T12:25:02Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Chornohor, N. Structural components of conflictological culture formation of future aviation specialists / N. Chornohor // Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки : збірник наукових праць. - Кропивницький : ЛА НАУ, 2021. - Випуск 9. - С. 106-110. DOI: 10.33251/2522-1477-2021-9-106-110 | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1139 | - |
dc.description.abstract | In the article the problem of the conflictological culture formation of the future aviation specialists is actualized; the structural components of the conflictological culture formation of the future aviation specialists (motivational, cognitive, conative and reflexive) are defined. У статті актуалізується проблема формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців авіаційної галузі; визначено структурні компоненти формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців авіації (спонукальний, когнітивний, конативний та рефлексивний). Виокремленні структурні компоненти концентрують у собі сутнісні детермінанти цього явища, а також спрямовані для виокремлення критеріїв та показників, які використовуються для діагностики якості професійної діяльності майбутніх фахівців авіаційної галузі у контексті конфліктологічної освіти. Спонукальний компонент є важливим складником сформованості соціально- моральних цінностей, поглядів, принципів і переконань, набутих під час навчання у закладах вищої освіти. Функцією когнітивного компоненту є поповнення та розширення базових знань з актуальних проблем управління конфліктами та побудови продуктивних людських взаємовідносин, які відображають конфліктологічну культуру фахівця авіаційної сфери діяльності. Конативний компонент сприяє оволодінню курсантами сучасними діалогічними методами, прийомами, формами взаємодії, спрямованими на формування конфліктологічних умінь та навичок майбутнього фахівця для ефективного здійснення професійної діяльності в умовах конфлікту. Рефлексивний компонент спрямований на усвідомлення майбутніми фахівцями особистісної та соціальної значимості власної конфліктологічної культури. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | Кропивницький: ЛА НАУ | en_US |
dc.subject | conflictological culture | en_US |
dc.subject | future aviation specialists | en_US |
dc.subject | component | en_US |
dc.subject | structural components | en_US |
dc.subject | конфліктологічна культура | en_US |
dc.subject | майбутні фахівці авіаційної галузі | en_US |
dc.subject | компонент | en_US |
dc.subject | структурні компоненти | en_US |
dc.title | Structural components of conflictological culture formation of future aviation specialists | en_US |
dc.title.alternative | Структурні компоненти формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців авіаційної галузі | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chornohor_culture.pdf | 517.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.