Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/719
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРева, О. М.-
dc.contributor.authorНевиніцин, А. М.-
dc.contributor.authorШульгін, В. А.-
dc.contributor.authorКамишин, В. В.-
dc.contributor.authorReva, О.-
dc.contributor.authorNevinitsyn, А.-
dc.contributor.authorShulgin, V.-
dc.contributor.authorKamyshyn, V.-
dc.contributor.authorРева, А. Н.-
dc.contributor.authorНевиницын, А. Н.-
dc.contributor.authorШульгин, В. А.-
dc.contributor.authorКамышин, В. В.-
dc.date.accessioned2020-12-19T18:42:41Z-
dc.date.available2020-12-19T18:42:41Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationУправління безпекою польотів за людським чинником: показники вагомості помилок авіадиспетчерів / О. М. Рева, А. М. Невиніцин, В. А. Шульгін, В. В. Камишин // Технічне регулювання, метрологія, інформаційні та транспортні технології : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 22-23 жовтня 2020 р.). - Одеса : ФОП Бондаренко М. О., 2020. - С. 109-114.en_US
dc.identifier.isbn978-617-7829-72-9-
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/719-
dc.description.abstractВраховуючи вплив людського чинника на прийняття рішень авіадиспетчерами і пілотами, а отже, і на безпеку польотів, управління цією безпекою має відбуватися «за показниками», що утворюють «ставлення авіаційного персоналу до небезпечних дій або умов» як складової концепції безпеки польотів ІСАО. Йдеться, у тому числі, про системи переваг авіадиспетчерів щодо небезпек помилок, яких вони припускаються. Застосовуючи диференційний метод порівняння небезпек помилок багатокроковий метод виявлення і відсіювання маргінальних думок, отримано індивідуальні системи переваг авіадиспетчерів, які агреговані в групову. За допомогою медіани Кемені здійснено непараметричну оптимізацію групової системи переваг. Застосовуючи метод розстановки пріоритетів, отримано зважені коефіцієнти небезпек спектру n=21 характерних помилок, що сприяє їх використанню в системі управління безпекою польотів. Taking into account the influence of the human factor on decision-making by air traffic controllers and pilots, and, consequently, on flight safety, this safety should be managed “by indicators” that form “the attitude of aviation personnel to dangerous actions or conditions” as a component of the ICAO flight safety concept. It is, among other things, about systems of advantages of air traffic controllers on the risks of errors that they make. Applying the differential method for comparing the danger of errors, a multi-step method for identifying and filtering out marginal thoughts, individual preference systems of air traffic controllers were obtained, aggregated into a group unit. Using the Kemeny median, a nonparametric optimization of the group preference system is carried out. Applying the method of prioritization, weighted hazard coefficients of the spectrum n = 21 characteristic errors were obtained. Which contributes to their use in the safety management system.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherОдеса: Одеська державна академія технічного регулювання та якостіen_US
dc.subjectуправління безпекою польотівen_US
dc.subjectлюдський чинникen_US
dc.subjectставлення до небезпечних дій або умовen_US
dc.subjectпоказники прийняття рішеньen_US
dc.subjectсистеми перевагen_US
dc.subjectвагомість характерних помилокen_US
dc.subjectsafety managementen_US
dc.subjecthuman factoren_US
dc.subjectattitude to hazardous actions or conditionsen_US
dc.subjectdecision indicatorsen_US
dc.subjectpreference systemsen_US
dc.subjectthe value of typical errorsen_US
dc.titleУправління безпекою польотів за людським чинником: показники вагомості помилок авіадиспетчерівen_US
dc.title.alternativeHuman factors management of flight safety: indicators of the significance of air traffic controllers' errorsen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nevynitsyn_Shulgin_2020_P. 109-114.pdf735.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.