Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/662
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHerasymenko, Liudmyla-
dc.contributor.authorMuravska, Svitlana-
dc.contributor.authorГерасименко, Людмила Сергіївна-
dc.contributor.authorМуравська, Світлана Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-12-14T08:55:48Z-
dc.date.available2020-12-14T08:55:48Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationHerasymenko, L. Results of measuring critical thinking skills of first year student pilots / L. Herasymenko // Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки : збірник наукових праць. - Кропивницький : КЛА НАУ, 2019. - Випуск 6. - С. 42-46.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/662-
dc.description.abstractThe purpose of this study is to disclose the notion of critical thinking and define the level of critical thinking skills of first year student pilots of Flight Academy of the National Aviation University (Kropyvnytskyy, Ukraine). In the article critical thinking skills are understood as the ability to process the information, to analyze and evaluate it; the abilities of reasoning, synthesizing, observation and reflection. The issue of developing critical thinking skills is of special importance for future pilots as they are responsible for making decisions during the flight. This paper proposes that critical thinking can and should be developed from the first year of higher education in order for students to cope with their future studies and to be of most use to future employers. To evaluate the critical thinking skills the group of 72 first year student pilots was formed. They were given the critical thinking questionnaire which defines such critical thinking skills as analysis, inference, evaluation, inductive reasoning, and deductive reasoning. Our findings have proved the necessity to develop these critical thinking skills of first year student pilots. Метою даної статті є розкриття поняття "критичне мислення" та визначення рівня сформованості вмінь критичного мислення студентів-пілотів першого курсу Льотної академії Національного авіаційного університету (Кропивницький, Україна). У статті під терміном "критичне мислення" ми розуміємо здібність обробляти інформацію, аналізувати та оцінювати її; здібності аргументизації, синтезу, спостереження та міркування. Проблема розвитку критичного мислення є особливо актуальною для майбутніх пілотів, оскільки вони несуть відповідальність за прийняття рішень протягом польоту. У цій статті наголошується, що уміння критичного мислення можна та треба розвивати з першого курсу навчання в ЗВО для того, щоб студенти легко справлялися у подальшому зі своїм навчанням та приносили максимум користі майбутнім роботодавцям. Для того, щоб оцінити рівень сформованості навичок критичного мислення було сформовано групу із 72 студентів-пілотів першого курсу. Їм було запропоновано взяти участь в опитуванні, метою якого було визначити рівень сформованості таких умінь критичного мислення як аналіз, формування висновків, оцінка, індуктивна аргументація, дедуктивна аргументація. Наші висновки підтвердили необхідність розвивати навички критичного мислення серед студентів-пілотів першого курсу.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherКропивницький: КЛА НАУen_US
dc.subjectcritical thinkingen_US
dc.subjectstudent pilotsen_US
dc.subjectfirst year pedagogyen_US
dc.subjectprofessional educationen_US
dc.subjectкритичне мисленняen_US
dc.subjectстуденти-пілотиen_US
dc.subjectпедагогіка для першого курсуen_US
dc.subjectпрофесійна освітаen_US
dc.titleResults of measuring critical thinking skills of first year student pilotsen_US
dc.title.alternativeРезультати вимірювання рівня сформованості вмінь критичного мислення студентів-пілотів першого курсуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Herasymenko_critical.pdf164.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.