Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/659
Title: Assessing listening skills in the context of aviation english training
Other Titles: Оцінювання навичок слухання у контексті викладання авіаційної англійської мови
Authors: Tsarova, Liudmyla
Царьова, Людмила Василівна
Keywords: assessment
listening skills
listening tests
future aviation specialists
radiotelephony communication
оцінювання
навички слухання
тести для перевірки навичок слухання
майбутні авіаційні спеціалісти
радіотелефонна комунікація
Issue Date: 2019
Publisher: Кропивницький: КЛА НАУ
Citation: Tsarova, L. Assessing listening skills in the context of aviation english training / L. Tsarova // Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки : збірник наукових праць. - Кропивницький : КЛА НАУ, 2019. - Випуск 5. - С. 473-476.
Abstract: This article deals with the introduction of a variety of assessment techniques and it will suggest whether they fit the needs of the learners. The article will help to choose and adapt materials from published books, tasks made by other teachers or to prepare own listening assessments to use in the classroom. The main emphases of this research is put on the importance for teachers of foreign languages in the Higher Educational establishments of Ukraine to identify some of the problems that learners have with listening; distinguish between different kinds of listening texts; distinguish different types of listening; find suitable recordings to use for listening tasks; demonstrate awareness of the advantages and disadvantages of different types of listening tasks; select or design appropriate tasks to assess your students for different purposes. So, the teacher should focus on the following aspects as tests and assessments; assessment for learning; listening; feedback and so on. Мета даної статті – представити різні способи оцінювання слухання у контексті викладання авіаційної англійської мови, і як це оцінювання відповідає потребам курсантів, що вивчають професійну англійську мову. Дослідження допоможе вибрати та адаптувати матеріали з виданих підручників, завдання підготовлені іншими викладачами та створити свої власні тести для оцінювання слухання для використання на заняттях. Для викладачів іноземних мов у вищих навчальних закладах України очевидними є проблеми, що постають перед студентами під час слухання професійно-орієнтованих текстів. З цією метою треба чітко розрізняти тексти для аудіювання, що відповідають потребам слухаючих; різні типи слухання, знайти відповідні тексти для слухання, продемонструвати обізнаність на переваги та недоліки різних типів завдань для слухання; вибрати та створити різні завдання для оцінювання навичок слухання у студентів. Тому, викладачі повинні зосередитись на таких аспектах, як тест та оцінювання, оцінювання слухання та результат тестування, тощо. Головне питання, що постає перед викладачами, чому слухання є таким важким, чому слухаючі вважають слухання важким, що робить слухання більш важким за інші навички, такі як говоріння, письмо та читання. Існує багато причин, чому слухання іноземною мовою є таким важким. Коли ви пишете чи слухаєте, ви можете вибрати слова, якими користуєтеся. Проте, коли ви слухаєте, інша людина робить цей вибір. Ви можете не знати ці слова та словосполучення, що застосовані у слуханні. Коли ви слухаєте, у вас мало часу перевірити незнайоме слово у словничку, і наступну частину тексту для слухання ви вже пропустите. Крім того, інші шуми можуть перешкоджати якості розуміння почутого. Під час читання у вас достатньо часу перевірити значення незнайомого слова у словничку, і потім успішно подовжити читання, що не можливо при слуханні. Більш того одне слово може звучати по-різному у викладі різних осіб. Навіть у межах вимови однієї особи слова можуть звучати по-різному залежно від слів, що знаходяться поряд. Мовці зазвичай не висловлюються чітко, можуть робити помилки і виправляти себе, під час мовлення, що впливає на розуміння. The Common European Framework of Reference for Languages (CEFR) створено для того, щоб уніфікувати світові вимоги щодо оцінювання лінгвістичних навичок, зокрема навичок слухання. Відповідно до вимог розрізняють рівні A1, A2, B1, B2, C1, C2. У певній мірі ця градація співпадає із вимогами ІКАО щодо професійного рівня володіння авіаційною англійською мовою авіаційними спеціалістами, це допомагає створювати тестові завдання для перевірки навичок слухати. На основі вищезгаданих уніфікованих вимог викладачами кафедри іноземних мов Льотної академії Національного авіаційного університету був створений тест, який успішно використовується усіма викладачами на заняттях професійної англійської мови.
URI: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/659
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsarova_assessment.pdf913.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.