Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2351
Title: Cутність і зміст правового виховання майбутніх магістрів-істориків як показник фаховості, професійної компетентності та готовності до самостійної педагогічної діяльності
Authors: Анісімов, Микола Вікторович
Закревська, А. О.
Anisimov, Mykola
Zakrevska, A. O.
Keywords: правове виховання
сутність правового виховання
зміст правового виховання
професійна компетентність
правова свідомість
legal education
essence of legal education
content of legal education
professional competence
legal awareness
Issue Date: 12-Apr-2023
Publisher: Кропивницький: ЛА НАУ
Citation: Закревська, А. О. Cутність і зміст правового виховання майбутніх магістрів-істориків як показник фаховості, професійної компетентності та готовності до самостійної педагогічної діяльності / А. О. Закревська, М. В. Анісімов // Авіація та космонавтика: напрями інноваційного розвитку : збірник тез ХХХХІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених, курсантів і студентів до Всесвітнього Дня авіації і космонавтики (м. Кропивницький,12 квітня 2023 р.) / Льотна академія НАУ. – Кропивницький : ЛА НАУ, 2023. – С. 101-103.
Abstract: У статті досліджено причинно-наслідкові залежності, що лежать в основі професійних та психологічних труднощів взаємодії учителів з учнями, а також неможливості педагогів продемонструвати на власному прикладі чи пояснити учням сутність політичних, державотворчих, економічних та соціально-культурних процесів у правовому полі. На основі вивчення вітчизняної педагогічної практики визначено рівень правової підготовки і культури майбутніх вчителів-істориків. Досліджено такі показники правової культури майбутніх вчителів, як знання законодавчої бази, готовність дотримуватися законодавчих норм у професійному та повсякденному житті, готовність відстоювати власні права та виконувати обов’язки перед суспільством, користуючись правовим інструментарієм. Сутність і зміст правового виховання майбутніх магістрів-істориків, що незабаром розпочнуть власну педагогічну практику в українських закладах освіти, повинні бути спрямовані на вирішення ряду питань: стимулювання розвитку інтересу до постійного дослідження нормативно-правової бази, збільшення багажу знань заради захисту власних професійних та громадянських прав і свобод та можливості передачі цих стимулів вихованцям. The article examines the cause-and-effect relationships that underlie the professional and psychological difficulties of interaction between teachers and students, as well as the ability of teachers to demonstrate by their own example or explain to students the essence of political, state-building, economic, and socio-cultural processes in the legal field. Based on the study of domestic pedagogical practice, the level of legal training and culture of future history teachers is determined. Such indicators of the legal culture of future teachers as knowledge of the legal framework, readiness to comply with legal norms in professional and everyday life, readiness to defend one's rights and fulfill obligations to society using legal tools were studied.The essence and content of the legal education of future masters-historians, who will soon start their own pedagogical practice in Ukrainian educational institutions, should be aimed at solving a number of issues: stimulating the development of interest in the constant research of the regulatory and legal framework, increasing the baggage of knowledge in order to protect one's professional and civil rights and the freedom and ability to transfer these incentives to pupils.
URI: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2351
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zakrevska Anisimov Sutnist i zmist pravovoho.pdf6.83 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.