Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2213
Title: Емпіричні моделі переконання в рекламній діяльності туристського підприємства
Other Titles: Empirical Models of Persuasion in the Advertising Activity of a Tourism Enterprise
Authors: Щоголєва, Інна Валентинівна
Соколовський, Віктор Анатолійович
Shchoholieva, Inna
Sokolovskiy, Victor
Keywords: туризм
рекламна діяльність
туристське підприємство
традиційні моделі переконання
емпіричні моделі переконання
tourism
advertising activity
tourism enterprise
traditional models of persuasion
empirical models of persuasion
Issue Date: 2023
Publisher: Київ: «Центр учбової літератури»
Citation: Щоголєва, Інна Валентинівна. Емпіричні моделі переконання в рекламній діяльності туристського підприємства / Інна Валентинівна Щоголєва, Віктор Анатолійович Соколовський // Науковий вісник Льотної академії. Серія: Економіка, менеджмент та право : збірник наукових праць / гол. ред. М. С. Письменна. – Київ : «Центр учбової літератури», 2023. – Вип. 8. – С. 22-28. DOI 10.33251/2707-8620-2023-8-137-144
Abstract: У статті розглянуто сутність та роль емпіричних моделей переконання споживачів в рекламній діяльності туристського підприємства. Обґрунтовано, що на способи інформування споживачів туристських послуг вплинув розвиток цифрових та інформаційних технологій, який зумовив збільшення інвестицій безпосередньо в методи цифрового просування. Акцентовано увагу на необхідності зусиль туристського підприємства для розуміння психології споживачів з метою забезпечення адресного впливу на них рекламними засобами. Приділено увагу аналізу моделей ієрархії реакцій споживачів на комунікацію. Проаналізовано теоретичні засади традиційних поведінкових теорій, що досліджують моделі переконання з психологічних позицій та запропоновано емпіричні моделі переконання, а саме логічну, асоціативну та новаторську, оскільки використання цифрових технологій дозволяє комплексно підходити до використання запропонованих моделей, що полегшує вибір каналів розповсюдження реклами та обробки отриманої від споживачів інформації. The article considers the essence and role of empirical models of consumer persuasion in the advertising activities of a tourism enterprise. Attention is focused on the need for efforts of a tourism enterprise to understand the psychology of consumers in order to ensure targeted impact on them by advertising means. The theoretical foundations of traditional behavioral theories that study models of persuasion from a psychological perspective are analyzed and empirical models of persuasion are proposed, namely, logical, associative and innovative, since the use of digital technologies allows an integrated approach to the use of the proposed models, which facilitates the choice of channels for distributing advertising and processing information received from consumers.
URI: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2213
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shchoholeva_Sokolovskyi_Empirichni.pdf554.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.