Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2168
Title: Distance professionally oriented English education of the future air traffic controllers: synchronous and asynchronous communication
Other Titles: Дистанційне навчання англійської мови професійного спрямування майбутніх диспетчерів управління повітряним рухом: синхронна та асинхронна комунікація
Authors: Zelenska, Liliia
Tymchenko, Svitlana
Зеленська, Лілія Михайлівна
Тимченко, Світлана Василівна
Keywords: asynchronous communication
aviation specialist
distance education
foreign language
synchronous communication
асинхронна комунікація
авіаційний фахівець
дистанційне навчання
іноземна мова
синхронна комунікація
Issue Date: 2023
Publisher: Кропивницький: ЛА НАУ
Citation: Zelenska, Liliia. Distance professionally oriented English education of the future air traffic controllers: synchronous and asynchronous communication / Liliia Zelenska, Svitlana Tymchenko // Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки : збірник наукових праць / гол. ред. О. І. Москаленко. – Кропивницький : ЛА НАУ, 2023. – Випуск 13. – С. 228-233. DOI: 10.33251/2522-1477-2023-13-228-233
Abstract: The purpose of this study is to disclose synchronous and asynchronous means of distance professionally oriented English education of future air traffic controllers, which is considered to be ones of the main ways to organize an effective organization of foreign language training of future air traffic controllers. We have come to conclusion that by means of the most modern tools for synchronous and asynchronous communication, the interactivity and formation of foreign language communicative competence of the future air traffic controllers have been increased. Метою статті є розкрити синхронні та асинхронні засоби дистанційного навчання англійської мови професійного спрямування в авіаційному закладі вищої освіти, яке є одним із основних шляхів ефективної організації іншомовної підготовки майбутніх диспетчерів управління повітряним рухом. У статті наголошено, що саме технології дистанційного навчання представляють собою багато нових можливостей для викладання англійської мови професійного спрямування, але основна увага сфокусована на навчальних стратегіях, які заохочують до діалогу між викладачем та майбутніми диспетчерами управління повітряним рухом, і забезпечують автономію останніх у ситуаціях дистанційного навчання англійської мови професійного спрямування. Нами констатовано, що ефективне використання дистанційного навчання, яке було досить проблематичним питанням ще якихось три роки назад, так як живе особисте спілкування між викладачем і студентом було відсутнє, імплементовано в навчальний процес за допомогою найсучасніших інструментів для синхронного та асинхронного зв’язку, які удосконалюються з кожним днем задля підвищення інтерактивності. Відтак ми дійшли до висновку, що тільки завдяки поєднанню педагогічних знань і сучасних технологій можна реалізувати успішний курс дистанційного навчання англійської мови професійного спрямування в авіаційному закладі вищої освіти. Без сумніву, розглянуті у статті асинхронний і синхронний режими навчання, їхні переваги уможливлюють інтерактивність майбутніх диспетчерів управління повітряним рухом та формують їхню іншомовну комунікативну компетентність.
URI: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/2168
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zelenska_Distance professionally .pdf973.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.