Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1834
Title: Вплив маркетингової стратегії на ефективність господарської діяльності аеропорту "Бориспіль"
Authors: Залевський, Анатолій Васильович
Zalevskyi, Anatolii
Лопатюк, К. О.
Lopatiuk, K.
Keywords: маркетингові заходи
маркетингові дослідження
конкурентоспроможність
маркетингова стратегія
Issue Date: 18-Nov-2020
Publisher: Кропивницький: ЛА НАУ
Citation: Залевський, А. В. Вплив маркетингової стратегії на ефективність господарської діяльності аеропорту "Бориспіль" / А. В. Залевський, К. О. Лопатюк // Управління високошвидкісними рухомими об'єктами та професійна підготовка операторів складних систем : матеріали IХ Міжнародної науково-практичної конференції (18 листопада 2020 року, м. Кропивницький). - Кропивницький : ЛА НАУ, 2020. - С. 221.
URI: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1834
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zalevskii_Vplyv marketyngovoi.pdf380.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.