Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1811
Title: Use of innovative educational technologies during a foreign language learning
Other Titles: Використання інноваційних освітніх технологій під час вивчення іноземної мови
Authors: Chala, Natalya
Kovalova, Inna
Чала, Наталія Дмитрівна
Ковальова, Інна Валеріївна
Keywords: explanatory-illustrative learning
reflective learning
modular training
foreign language communicative competence
bilingual education
value-semantic content
пояснювально-ілюстративне навчання
рефлексивне навчання
модульне навчання
іншомовна комунікативна компетенція
білінгвальна освіта
ціннісно-смисловий зміст
Issue Date: 2022
Publisher: Кропивницький: «Поліум»
Citation: Chala, N. Use of innovative educational technologies during a foreign language learning / N. Chala, I. Kovalova // Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки : збірник наукових праць. - Кропивницький : «Поліум», 2022. - Вип. 11. - С. 141-145. DOI: 10.33251/2522-1477-2022-11-141-145
Abstract: The article attempts to outline the role of modern teaching methods and techniques within the socio-cultural educational model that are innovative / interactive. Here are examined different educational technologies used in the process of learning a foreign language in Higher Educational Establishments at different stages of study and characterized by creativity, improvisation, authentic communication in the language being studied, and favorable conditions for creative activity of participants in the educational process are proposed. Сучасні системи освіти характеризуються орієнтацією на входження у світовий освітній простір. Цей процес супроводжується суттєвими змінами в педагогічній теорії і практиці навчально-виховного процесу. Одним із найважливіших компонентів викладання іноземної мови стає особисто-орієнтовна взаємодія усіх учасників освітнього процесу. Перспективним шляхом модернізації вищої школи є впровадження інноваційних рефлексивно-предметних ігрових технологій. Інтерактивне навчання – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну, передбачувану мету – створити комфортні умови навчання, за яких кожен студент відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність. Інтерактивна взаємодія виключає включає в себе як домінування одного учасника навчального процесу над іншим, так і однієї думки над іншою. Під час інтерактивного навчання здобувачі освіти вчаться бути толерантними, критично мислити, приймати обдумані рішення. Процес навчання не автоматичне вкладання навчального матеріалу, він потребує напруженої мисленнєвої діяльності. Пояснення викладача і демонстраційні вправи, самі по собі ніколи не дадуть справжніх стійких результатів. Цього можна досягти тільки за допомогою активного (інтерактивного) навчання. Інтерактивна взаємодія потребує певної зміни методів і методик вивчення іноземної мови. Використання інтерактивного навчання не самоціль. Це лише засіб для досягнення певної мети – вивчити мову. Будь-яка інтерактивна технологія повинна відповідати основним критеріям технологічності; системності – наявності логіки процесу, взаємозв’язку частин, цілісність; керованості – планування процесу навчання; ефективності – технологія повинна вибиратися відповідно до результатів і оптимальних затрат, гарантувати досягнення певного стандарту навчання; відповідальності – можливості застосування в інших однотипних навчальних закладах іншими суб’єктами.
URI: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1811
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chala_learning.pdf546.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.