Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1808
Title: Project training in the professional training of the future flight operator managers
Other Titles: Проєктне навчання в професійній підготовці майбутніх диспетчерів із забезпечення польотів
Authors: Danylko, Oksana
Surkova, Kateryna
Saganovska, Larysa
Ivliev, Anatolii
Данилко, Оксана Григорівна
Суркова, Катерина Вікторівна
Сагановська, Лариса Анатоліївна
Івлієв, Анатолій Миронович
Keywords: project training
future flight disputchers
self-assisted work
проєктне навчання
диспетчер із забезпечення польотів
самостійна робота
Issue Date: 2022
Publisher: Кропивницький: «Поліум»
Citation: Project training in the professional training of the future flight operator managers / O. Danylko, K. Surkova, L. Saganovska, A. Ivliev // Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки : збірник наукових праць. - Кропивницький : «Поліум», 2022. - Вип. 11. - С. 102-109. DOI: 10.33251/2522-1477-2022-11-102-109
Abstract: The article shows the essence and role of project-based learning in the process of professional training of higher education seekers. The classification of educational projects is given. The peculiarities of using project-based teaching methods as a basis for professional training of future flight disputchers are demonstrated by specific examples. У статті показано сутність та роль проєктного навчання у процесі професійної підготовки здобувачів вищої освіти. Не зважаючи на складну ситуацію в авіаційній галузі у зв’язку з пандемією коронавірусу, простежується тенденція зростання міжнародних авіаперевезень як у повітряному просторі України, так і за її межами. З огляду на це потреба у вдосконаленні професійної підготовки висококваліфікованих, конкурентоспроможних авіаційних фахівців, у тому числі і майбутніх диспетчерів із забезпечення польотів не зменьшується. Важлива роль у цьому процесі належить застосуванню проєктних форм організації навчання у професійній підготовці майбутніх фахівців, оскільки ця роль зумовлена низкою чинників. Але при всій безумовній важливості проблема використання проєктного навчання майбутніх диспетчерів із забезпечення польотів залишається малодослідженою. В останні роки проєкти активно впроваджуються в навчальний процес закладів вищої освіти, трансформувавшись в інноваційну технологію навчання. Але, на відміну від економічних та технічних проєктів, навчальні проєкти мають свою особливу класифікацію. Аналіз та узагальнення результатів наукових досліджень дозволяє трактувати проєктне навчання як творчу роботу майбутніх диспетчерів із забезпечення польотів в рамках заданої теми, що поєднує теоретичні знання та їх практичне застосування для розв’язання конкретних проблем професійного характеру. При цьому сутність проєктної технології вбачаємо у стимулюванні інтересу здобувачів вищої освіти до певних проблем, що передбачають оволодіння системою знань та умінь і навичок, та через проєктну діяльність, що передбачає розв’язання однієї або цілої низки проблем з практичним застосуванням надбаних знань: від теорії до практики. На конкретних прикладах продемонстровано особливості використання проєктних методів навчання як основи професійної підготовки майбутніх диспетчерів із забезпечення польотів. Для майбутніх диспетчерів із забезпечення польотів такий вид роботи із застосуванням проєктного навчання сприятиме: кращому засвоєнню та поглибленню знань з конкретної навчальної дисципліни; розвитку творчості, самостійності, навичок креативного та критичного мислення; формуванню навичок групової командної роботи, вирішенню нестандартних ситуацій; вмінню презентувати результати проєктної діяльності для широкої аудиторії; формуванню навичок щодо раціонального розподілу та управління часом; успішній самореалізації у подальшій професійній діяльності тощо.
URI: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1808
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Danylko_ self-assisted.pdf599.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.