Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1459
Title: Дефініція «здоров'я» у педагогічній літературі: багатозначність наукових підходів до змісту і складників
Authors: Захарова, Оксана Віталіївна
Keywords: дефініція «здоров'я»
складові здоров'я
чинники, що впливають на здоров'я
холістична модель здоров'я
здоров'язберігаюче виховання
Issue Date: 2018
Publisher: Кропивницький: ЦДПУ ім. В. Винниченка
Citation: Захарова, О. В. Дефініція «здоров'я» у педагогічній літературі: багатозначність наукових підходів до змісту і складників / О. В. Захарова // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. - Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В.Винниченка. - 2018. – Вип. 173. - С. 181-185.
Abstract: У статті проаналізована дефініція «здоров'я» в педагогічній науковій літературі, складові здоров'я, розглянуті чинники, що впливають на здоров'я людини. Автором представлено власне визначення терміну «здоров'я». Сформульовано визначення терміну «здоров'я» як багатовимірної форми характеристики стану благополуччя індивідуума, обумовленим гармонійним взаємозв'язком оптимального функціонування фізичної, психічної, емоційної, духовної, соціальної сфер, яка робить життя людини щасливим. Автор вважає, що обмежувати термін «здоров'я» станом, властивістю або процесом недостатньо для визначення важливості усіх чинників. Тому це поняття визначається терміном «форма», який є гармонійною єдністю внутрішніх і зовнішніх процесів, що впливають на здоров'я людини, створюють його благополуччя.
URI: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1459
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zakharova_holistychna.pdf673.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.