Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1355
Title: Dialogic interaction in the formation of future aviation specialists’ foreign language communicative competence
Other Titles: Діалогічна взаємодія у формуванні іншомовної комунікативної компетентності майбутніх авіаційних фахівців
Authors: Zelenska, Liliia
Tymchenko, Svitlana
Зеленська, Лілія Михайлівна
Тимченко, Світлана Василівна
Keywords: aviation specialist
competence
dialogue
foreign language
interaction
pedagogical communication
авіаційний фахівець
взаємодія
діалог
іноземна мова
компетентність
педагогічне спілкування
Issue Date: 2021
Publisher: Кропивницький: «Поліум»
Citation: Zelenska, L. Dialogic interaction in the formation of future aviation specialists’ foreign language communicative competence / L. Zelenska, S. Tymchenko // Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки : збірник наукових праць. Вип. 10 / голов. ред. Т. С. Плачинда. - Кропивницький : "Поліум", 2021. - С. 155-159. DOI: 10.33251/2522-1477-2021-10-155-159
Abstract: The purpose of this study is to disclose the leading role of dialogic interaction used for improving the system of foreign language training in order to achieve a sufficient level of aviation specialists’ communicative competence. The pedagogical aspect of dialogic interaction is highlighted in the article because it’s considered to be one of the main ways to organize the relationship of the subjects of communication in the educational process, namely in foreign language classes. It goes without saying that the basis of dialogic interaction is pedagogical communication, the communicative basis of which gives it certain advantages, and they have been pointed out in the study. We have come to conclusion that dialogic interaction in the process of foreign language training is a necessary condition for future aviation specialists’ training to communicate in the professional sphere, the importance of which is determined by the factors, have been presented in the study. У статті окреслена провідна роль діалогічної взаємодії, яка використовуються для поліпшення іншомовної підготовки авіаційних фахівців з метою досягнення достатнього рівня їхньої комунікативної компетентності, який, на сьогодні, є тим індикатором, що дозволяє визначити готовність майбутнього фахівця до життя, його подальшого особистого розвитку та до активної участі у майбутній професійній діяльності. Наголошено, що процес формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх авіафахівців буде більш ефективним, якщо організація навчальної роботи буде проходити на принципах діалогічної взаємодії. У даній статті основна увага сфокусована на педагогічному аспекті діалогічної взаємодії, так як це один із основних способів організації взаємостосунків суб’єктів спілкування в навчально-виховному процесі, а саме на заняттях з іноземної мови. Орієнтація на діалогічну взаємодію у формуванні іншомовної комунікативної компетентності майбутніх авіафахівців вимагає від викладача дотримання низки певних вимог, які окреслені в статті. Нами констатовано, що в основі діалогічної взаємодії лежить педагогічне спілкування, комунікативна основа якого надає їй певних переваг, окреслених авторами у статті. Відтак, ми дійшли до висновку, що діалогічна взаємодія в процесі іншомовної підготовки є необхідною умовою підготовки майбутніх авіафахівців до комунікативної діяльності в професійній сфері, при цьому визначили фактори, що визначають важливість цієї умови. Розглянуті у статті структурні елементи й параметри оцінки навчального діалогу слугують основою для формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх авіафахівців.
URI: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1355
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zelenska_dialogue.pdf306.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.