Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1354
Title: Presentations, portfolio and blog-folio as a variety of innovative educational technologies among methods of studying a foreign language in higher educational establishments
Other Titles: Презентації, портфоліо і блог-фоліо як різновид інноваційних освітніх технологій серед методик вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах
Authors: Chala, Natalya
Kovalova, Inna
Чала, Наталія Дмитрівна
Ковальова, Інна Валеріївна
Keywords: educational process
innovative technologies
millennials
educational technologies
portfolio
portfolio presentation
checklist
blog folio
interactive online blog
освітній процес
інноваційні технології
міленіали
освітні технології
портфоліо
портфоліо-презентація
чек-лист
блог-фоліо
інтерактивний онлайн блог
Issue Date: 2021
Publisher: Кропивницький: «Поліум»
Citation: Chala, N. Presentations, portfolio and blog-folio as a variety of innovative educational technologies among methods of studying a foreign language in higher educational establishments / N. Chala, I. Kovalova // Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки : збірник наукових праць. Вип. 10 / голов. ред. Т. С. Плачинда. - Кропивницький : "Поліум", 2021. - С. 129-134. DOI: 10.33251/2522-1477-2021-10-129-134
Abstract: The article presents an analysis of the most popular innovative educational technologies used in the modern educational process in Ukraine and abroad – presentations, portfolios and blog folios. The main methodological principles and criteria that can ensure the effectiveness of innovative educational technologies use and improve the quality of foreign language learning in higher educational establishments. У даній розвідці представлений аналіз та переваги вивчення іноземної мови із використанням найбільш популярних інноваційних освітніх технологій, що застосовуються в сучасному освітньому процесі в Україні і за кордоном, – презентацій, портфоліо і блог-фоліо. Опрацьовано та зроблено огляд друкованих матеріалів, що стосуються інноваційних освітніх технологій, які значно урізноманітнюють змістовий компонент, методи і форми навчання. Більш того, нові технології надають необмежений обсяг інформації, який можна ефективно застосовувати у самостійній роботі Наведено основні методичні принципи і критерії, що можуть забезпечити ефективність використання інноваційних освітніх технологій і підвищити якість вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах. Зазначено, що інтеграція інноваційних технологій в освітній процес, ще не означає отримання миттєвого позитивного результату. Отож викладачам слід найбільш ретельно підходити до вибору освітніх технологій і дотримуватися принципів, які дозволять впровадити ці їх найбільш ефективно. Наведено конкретні приклади застосування інноваційних методів та методологій. Акцентовано увагу на дотриманні певних принципів і концепцій такого навчання та необхідних для успішного застосування інноваційних технологій і методів, а також форм навчання, способів і стилю діяльності, усіх учасників навчального процесу у період адаптації до сучасних вимог часу і соціальних запитів ринку праці. Таким чином, використання інноваційних технологій в освіті, зокрема у процесі вивчення іноземної мови, дозволить значно розширити і урізноманітнити види діяльності під час занять, що в свою чергу позитивно вплине на результати освітнього процесу навчання, адже креативний підхід до звичних речей, сприяє заохоченню і зацікавленню студентів та самоосвіті і самовдосконаленню викладачів.
URI: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1354
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chala_millennials.pdf313.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.