Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1317
Title: Реалізація педагогічної умови "актуалізація професійної рефлексії" у фаховій підготовці майбутніх диспетчерів управління повітряним рухом
Authors: Лопатюк, Олена Володимирівна
Keywords: професійна рефлексія
педагогічна умова
настанова
тренінг
вправи
мотивація
профессиональная рефлексия
педагогическое условие
установка
тренинг
упражнения
мотивация
professional reflection
pedagogical condition
attitude
training
exercises
motivation
Issue Date: 2019
Publisher: not found
Citation: Лопатюк О. В. Реалізація педагогічної умови "актуалізація професійної рефлексії" у фаховій підготовці майбутніх диспетчерів управління повітряним рухом / О. В. Лопатюк // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2019. - Вип. 2(1). - С. 88-90. DOI: 10.31339/2413-3329-2019-2(10)-88-90
Abstract: У статті розглянуто апробацію обґрунтовано педагогічної умови формування професійної рефлексії майбутніх диспетчерів управління повітряним рухом, розкрито змістові аспекти цього процесу, визначено форми та методи реалізації даної педагогічної умови, наведено приклади формування професійної рефлексії на тренінгових заняттях та заняттях спецкурсу, висвітлено важливість актуалізації професійної рефлексії у фаховій підготовці для подальшого професійного самовдосконалення. В статье рассмотрена апробация обоснованного педагогического условия формирования профессиональной рефлексии будущих диспетчеров управления воздушным движением, раскрыто содержание аспектов этого процесса, определены формы и методы реализации данного педагогического условия, приведены примеры формирования профессиональной рефлексии на тренинговых занатиях и занятиях спецкурса, отражена важность актуализации профессиональной рефлексии в в учебном процессе для дальнейшего профессионального самосовершенствования. are aimed at updating professional reflection in training and special training courses, and highlights the importance of this pedagogical condition in professional preparation for further professional self-improvement. Thus, the complex introduction of the pedagogical condition, the use of problematic, contextual and reflexive approaches for the content-organizational support of the formation of professional reflection of future Air Trafic Controllers. at the motivational-purpose stage is contributed to the formation of stable motivational attitudes to of getting professional knowledge and skills. In the further scientific research, more attention should be paid to the development of educational and methodological manuals, practical tips and recommendations for the formation of professional reflection of Air Trafic Controllers.
URI: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1317
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lopatiuk_nastanova.pdf261.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.