Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1283
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСало, Н. А.-
dc.contributor.authorСєдаш, С. П.-
dc.contributor.authorКільменінов, О. А.-
dc.contributor.authorSalo, N. A.-
dc.contributor.authorSiedash, S. P.-
dc.contributor.authorKilmeninov, O. A.-
dc.contributor.authorСало, Н. А.-
dc.contributor.authorСедаш, С. П.-
dc.contributor.authorКильменинов, А. А.-
dc.date.accessioned2021-09-06T13:01:50Z-
dc.date.available2021-09-06T13:01:50Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСало, Н. А. Структура та методи інформаційно-аналітичної системи тестування та оцінювання знань диспетчерів управління повітряним рухом / Н. А. Сало, С. П. Седаш, А. А. Кильменинов // Телекомунікаційні та інформаційні технології. - 2020. - № 2 (67). - С. 153-162. DOI:10.31673/2412-4338.2020.026253en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1283-
dc.description.abstractВ статті доведено, що переважна більшість населення розвинених країн володіють цифровими технологіями та ефективно їх використовують в різних галузях, враховуючи освіту та науку. Виклики та загрози пандемії Сovid-19, що почалася у 2019 році та стосується всіх країн світу, змінили підходи до процесу навчання, переводячи його у віртуальну площину, давши значний поштовх моделям та методам дистанційного навчання, змінивши педагогічні прийоми та практики, трансформувавши дидактичні матеріали та висунувши вимоги до планування навчального процесу. Основною тенденцією інформатизації освіти є розвиток інноваційних освітніх процесів на основі використання інформаційно-комунікаційних технологій дистанційних форм навчання, та дистанційних форм підтримки традиційного навчання, заснованих на Інтернет-технологіях. Підготовка диспетчерів управління повітряним рухом достатньо складна та вимагає постійного контролю знань та умінь, підтримання практичних навичок та тренування, ефективного планування розкладу занять. Диспетчери управління повітряним рухом є важливою складовою безпеки повітряного руху, від їх навченості залежить безпека польотів цивільної авіації. Трансформація системи освіти вимагає нових підходів до побудови тренажерних систем та систем оцінювання знань диспетчерів управління повітряним рухом. Необхідно в діяльність навчальних закладів впроваджувати інформаційні технології, які здатні автоматизувати процеси підготовки, надати викладачам та навчальному відділу інструментарій інтелектуального планування освітнього процесу, забезпечити автоматизоване оцінювання знань, умінь та навичок для їх подальшого врахування в організації навчального процесу. В статті розроблено структуру та основні методи інформаційно-аналітичної системи оцінювання знань диспетчерів управління повітряним рухом для врахування отриманих результатів у плануванні освітнього процесу. Структура система відповідає принципам системності. Перспективами даних досліджень є інтеграція розробленої системи до складу системи підтримки прийняття рішення організації та планування навчального процесу у Льотній академії для підвищення якості підготовки диспетчерів управління повітряним рухом. The article proved that the vast majority of the population of developed countries own digital technologies and effectively use them in various fields, including education and science. The challenges and threats of the Сovid-19 pandemic, which began in 2019 and applies to all countries of the world, have changed approaches to the learning process, translating it into a virtual plane, giving a significant impetus to models and methods of distance learning, changing teaching methods and practices, transforming didactic materials and putting forward requirements for the planning of the educational process. The main trend in informatization of education is the development of innovative educational processes based on the use of information and communication technologies of distance learning, and distance learning forms of support for traditional learning based on Internet technologies. The training of air traffic controllers is quite complicated and requires constant monitoring of knowledge and skills, maintaining practical habits and training, and effective planning of class schedules. Air traffic controllers are an important component of air traffic safety, and civil aviation safety depends on their training. The transformation of the education system requires new approaches to building training systems and knowledge assessment systems for air traffic controllers. It is necessary to introduce information technologies in the activities of educational institutions that can automate the training processes, provide teachers and the educational department with tools for the intellectual planning of the educational process, provide automated assessment of knowledge, skills and habits for their further consideration in the organization of the educational process. The article developed the structure and basic methods of an information-analytical system for assessing the knowledge of air traffic control dispatchers to take into account the results obtained in the planning of the educational process. The structure of the system meets the principles of systemicity. The prospects of these studies are the integration of the developed system into the decision support system for organizing and planning the educational process at the Flight Academy to improve the quality of training of air traffic control dispatchers. В статье доказано, что подавляющее большинство населения развитых стран владеют цифровыми технологиями и эффективно их используют в разных областях, включая образование и науку. Вызовы и угрозы пандемии Сovіd-19, которая началась в 2019 году и касается всех стран мира, изменили подходы к процессу обучения, переводя его в виртуальную плоскость, дав значительный толчок моделям и методам дистанционного обучения, изменив педагогические приемы и практики, трансформировав дидактические материалы и выдвинув требования к планированию учебного процесса. Основной тенденцией информатизации образования есть развитие инновационных образовательных процессов на основе использования информационно-коммуникационных технологий дистанционных форм обучения, и дистанционных форм поддержки традиционного обучения, основанных на Интернет-технологиях. Подготовка диспетчеров управления воздушным движением достаточно сложна и требует постоянного контроля знаний и умений, поддержания практических привычек и тренировки, эффективного планирования расписания занятий. Диспетчеры управления воздушным движением являются важной составляющей безопасности воздушного движения, от их обученности зависит безопасность полетов гражданской авиации. Трансформация системы образования требует новых подходов к построению тренажерных систем и систем оценивания знаний диспетчеров управления воздушным движением. Необходимо в деятельность учебных заведений внедрять информационные технологии, которые способны автоматизировать процессы подготовки, предоставить преподавателям и учебному отделу инструментарий интеллектуального планирования образовательного процесса, обеспечить автоматизированное оценивание знаний, умений и привычек для их дальнейшего учета в организации учебного процесса. В статье разработана структура и основные методы информационно-аналитической системы оценивания знаний диспетчеров управления воздушным движением для учета полученных результатов в планировании образовательного процесса. Структура системы отвечает принципам системности. Перспективами данных исследований есть интеграция разработанной системы в состав системы поддержки принятия решения по организации и планирования учебного процесса в Летной академии для повышения качества подготовки диспетчеров управления воздушным движением.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherКиїв: Державний університет телекомунікаційen_US
dc.subjectдиспетчер управління повітряним рухомen_US
dc.subjectінтелектуальна навчальна системаen_US
dc.subjectінформаційно-аналітична системаen_US
dc.subjectмодель підготовкиen_US
dc.subjectпроцес оцінювання та тестуванняen_US
dc.subjectair traffic control dispatcheren_US
dc.subjectintelligent training systemen_US
dc.subjectinformation and analytical systemen_US
dc.subjecttraining modelen_US
dc.subjectassessment and testing processen_US
dc.subjectдиспетчер управления воздушным движениемen_US
dc.subjectинтеллектуальная учебная системаen_US
dc.subjectинформационно-аналитическая системаen_US
dc.subjectмодель подготовкиen_US
dc.subjectпроцесс оценивания и тестированияen_US
dc.titleСтруктура та методи інформаційно-аналітичної системи тестування та оцінювання знань диспетчерів управління повітряним рухомen_US
dc.title.alternativeStructure and methods of the information-analytical system of testing and evaluating the knowledge of air traffic controllersen_US
dc.title.alternativeСтруктура и методы информационно-аналитической системы тестирования и оценивания знаний диспетчеров управления воздушным движениемen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Titul.pdf373.42 kBAdobe PDFView/Open
Zmist.pdf226.37 kBAdobe PDFView/Open
Salo_intelektualna.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.