Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1198
Title: Метод підвищення ефективності управління інформаційними потоками в системі управління повітряним рухом
Other Titles: Метод повышения эффективности управления информационными потоками в системе управления воздушным движением
Method of improving the efficiency of information flow management in an air traffic management system
Authors: Оберемок, Сергій Олексійович
Оберемок, С. О.
Oberemok, S. A.
Keywords: автоматизовани система управління
повітряне судно
передача даних
комп’ютерна мережа
управління повітряним рухом
навчальна вибірка
модель
формалізація
текстове повідомлення
автоматизированная система управления
воздушное судно
передача данных
компьютерная сеть
управление воздушным движением
обучающая выборка
модель
формализация
текстовое сообщение
automated control system
aircraft
data transmission
computer network
air traffic control
training sample
model
formalization
text message
Issue Date: 2019
Publisher: Кропивницький: ЛА НАУ
Citation: Оберемок, С. О. Метод підвищення ефективності управління інформаційними потоками в системі управління повітряним рухом : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. техн. наук : спец. 05.22.13 "Навігація та управління рухом" / Оберемок Сергій Олексійович ; Льотна академія Національного авіаційного університету. - Кропивницький, 2019. - 23 с.
Abstract: Оберемок С.О. Метод підвищення ефективності управління інформаційними потоками в системі управління повітряним рухом. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.13 “Навігація та управління рухом”. – Льотна академія Національного авіаційного університету Міністерство освіти і науки України, Кропивницький, 2019. Дисертація спрямована на вирішення актуального наукового завдання, пов'язаного з дослідженнями комутаційних можливостей інформаційно-телекомунікаційних мережах для забезпечення раціонального вибору її структури і апаратної складової з метою підвищення оперативності вирішення завдань збору, обробки передачі інформації в автоматизованій системі управління повітряним рухом. Удосконалено модель комутації пакетів у вузлах інформаційної телекомунікаційної мережі яка, на відміну від відомих, враховує вплив пульсації трафіку на імовірносно-часові характеристики доставки пакетів і дозволяє оцінювати завантаження порту комутаційного вузла мережі автоматизованої системи управління повітряним рухом в умовах виникнення пікових навантажень. Удосконалено метод управління потоками даних мережі автоматизованої системи управління повітряним рухом, який, на відміну від існуючих, враховує пульсацію трафіка, що дозволяє мінімізувати інформаційні та часові втрати в інформаційній телекомунікаційної мережі за рахунок адаптивного перерозподілу пакетів даних при їх буферизації по портах комутаційного вузла мережі. Отримала подальшого розвитку модель побудови інформаційної телекомунікаційної мережі автоматизованої системи управління повітряним рухом, яка, на відміну від відомих, враховує пульсації трафіку що дозволяє забезпечити необхідний рівень операційних можливостей мережі. Оберемок С.О. Метод повышения эффективности управления информационными потоками в системе управления воздушным движением. - Квалификационный научный труд на правах рукописи. Диссертация на соискание ученой степени кандидата технических наук по специальности 05.22.13 "Навигация и управление движением". - Летная академия Национального авиационного университета Министерство образования и науки Украины, Кропивницкий, 2019. Диссертация направлена на решение актуальной научной задачи, связанной с исследованиями коммутационных возможностей информационно-телекоммуникационных сетей для обеспечения рационального выбора ее структуры и аппаратной составляющей с целью повышения оперативности решения задач сбора, обработки передачи информации в автоматизированной системе управления воздушным движением. Усовершенствована модель коммутации пакетов в узлах информационной телекоммуникационной сети которая, в отличие от известных, учитывает влияние пульсации трафика на вероятностно - временные характеристики доставки пакетов и позволяет оценивать загрузки порта коммутационного узла сети автоматизированной системы управления воздушным движением в условиях возникновения пиковых нагрузок. Усовершенствован метод управления потоками данных сети автоматизированной системы управления воздушным движением, который, в отличие от существующих, учитывает пульсацию трафика, позволяет минимизировать информационные и временные потери в информационной телекоммуникационной сети за счет адаптивного перераспределения пакетов данных при их буферизации по портам коммутационного узла сети. Obemarok S.A. Method of improving the efficiency of information flow management in an air traffic management system. - Qualified scientific work on the rights of the manuscript. Thesis for a Candidate Degree in Engineering in the specialty 05.22.13 “Navigation and Traffic Management”. - Flight Academy of National Aviation University Ministry of Education and Science of Ukraine, Kropyvnytskyi, 2019. The dissertation is directed on the solution of the actual scientific problem connected with researches of switching possibilities of information and telecommunication networks for providing rational choice of its structure and hardware component in order to increase the efficiency of the decision of tasks of collecting, processing of information transmission in the automated air traffic control system. The model of packet switching in the nodes of the information telecommunication network is improved, which, unlike the known ones, takes into account the influence of the traffic ripple on the probabilistic and temporal characteristics of packet delivery and allows to estimate the loading of the switching node of the network of the automated air traffic control system in the event of peak loads. The method of control of data flows of the network of the automated air traffic control system, which, unlike the existing ones, takes into account the pulsation of traffic, which allows to minimize information and time losses in the information telecommunication network due to the adaptive redistribution of data packets during their buffering on the ports of the switching node of the network.
URI: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1198
Appears in Collections:Навігація та управління рухом

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref_Oberemok.pdf670.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.