Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1175
Title: Маркетингова стратегія діяльності авіаційного підприємства
Authors: Середа, Наталія Миколаївна
Keywords: маркетинг
авіаційне підприємство
діяльність авіаційного підприємства
маркетингова стратегія
Issue Date: 30-Apr-2020
Publisher: Кропивницький: ЛА НАУ
Citation: Середа, Н. М. Маркетингова стратегія діяльності авіаційного підприємства / Н. М. Середа // Економіко-правові дискусії : матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих учених (30 квітня 2020 року). - Кропивницький : ЛА НАУ, 2020. - С. 170-172.
URI: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1175
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sereda_strategia.pdf497.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.