Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1169
Title: Особливості розробки маркетингової програми виходу підприємств на зовнішні ринки
Authors: Саркісова, Олена Миколаївна
Keywords: маркетинг
підприємство
програма маркетингу
зовнішні ринки
Issue Date: 30-Apr-2020
Publisher: Кропивницький: ЛА НАУ
Citation: Саркісова, О. М. Особливості розробки маркетингової програми виходу підприємств на зовнішні ринки / О. М. Саркісова // Економіко-правові дискусії : матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих учених (30 квітня 2020 року). - Кропивницький : ЛА НАУ, 2020. - С.165-166.
URI: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1169
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sarkisova_rynky.pdf445.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.