Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1168
Title: Стратегія маркетингу підприємства: сутність та особливості
Authors: Рахматулліна, А. Є.
Залевський, Анатолій Васильович
Keywords: маркетинг
стратегія маркетингу
маркетингова стратегія
Issue Date: 30-Apr-2020
Publisher: Кропивницький: ЛА НАУ
Citation: Рахматулліна, А. Є. Стратегія маркетингу підприємства: сутність та особливості / А. Є. Рахматулліна, А. В. Залевський // Економіко-правові дискусії : матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих учених (30 квітня 2020 року). - Кропивницький : ЛА НАУ, 2020. - С. 162-165.
URI: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1168
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zalevskiy_strategia.pdf550.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.