Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1134
Title: Forms and methods of organization of self-assisted work in the process of professional training of the flight operator managers
Other Titles: Форми та методи організації самостійної роботи в процесі професійної підготовки диспетчерів із забезпечення польотів
Authors: Danylko, Oksana
Tymoshenko, Anna
Saganovska, Larysa
Ivliev, Anatolii
Данилко, Оксана Григорівна
Тимошенко, Ганна Сергіївна
Сагановська, Лариса Анатоліївна
Івлієв, Анатолій Миронович
Keywords: independent work
forms
methods
future flight operator managers
distance learning
information technology
самостійна робота
форми
методи
майбутні диспетчери із забезпечення польотів
дистанційне навчання
інформаційні технології
Issue Date: 2021
Publisher: Кропивницький: ЛА НАУ
Citation: Danylko, O. Forms and methods of organization of self-assisted work in the process of professional training of the flight operator managers / O. Danylko, A. Tymoshenko, L. Saganovska, A. Ivliev // Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки : збірник наукових праць. - Кропивницький : ЛА НАУ, 2021. - Випуск 9. - С. 27-33. DOI: 10.33251/2522-1477-2021-9-27-33
Abstract: The article shows the features of self-training of future flight operator specialists. The forms and methods of organizing independent work in the process of professional training of future flight opertor managers in conditions of distance learning have been determined and characterized. The authors focused on the organization of independent work of future flight operator managers in conditions of distance learning using information technologies. Стаття має за мету висвітлити особливості самостійної підготовки майбутніх фахівців із забезпечення польотів. Проблема організації самостійної підготовки курсантів сьогодні, в умовах пандемії, актуальна як ніколи, оскільки глибокі міцні знання й стійкі вміння можуть здобуватися курсантами лише за умови досить активної та цілеспрямованої самостійної навчально-пізнавальної діяльності. Самостійна робота майбутніх фахівців із забезпечення польотів вимагає від курсантів щоденної праці, що виконується відповідно до розроблених викладачем завдань. Виконання самостійної роботи дає можливість майбутньому фахівцю закріпити та поглибити теоретичні знання, отримані в процесі вивчення окремих тем, навчитися самостійно працювати з різними інформаційними джерелами, аналізувати та інтерпретувати матеріали авіаційної літератури, використовувати у власній професійній діяльності практику роботи органів цивільної авіації, отримати навички дослідної роботи тощо. Враховуючи специфіку професійної підготовки диспетчерів із забезпечення польотів, нами було представлено форми організації їх самостійної роботи, що, в свою чергу, поділяються безпосередньо на види та форми самостійної роботи, та форми контролю та звітності. Стосовно методів організації самостійної роботи, то зрозуміло, що в умовах пандемії та запровадження дистанційного навчання здатність курсантів до здійснення самостійної роботи буде вдосконалюватися за умови її організації через використання інформаційних технологій. Такими методами можуть бути: координація й обмін навчальною інформацією між викладачами та курсантами (сайт академії, система управління навчанням «Moodle», сервіс Google MEET, інші хмарні технології та електронні додатки тощо); з боку викладача надання «електронного інформаційного портфеля» (електронні підручники, посібники, документи ICAO, аеронавігаційна інформація, NOTAM, flight-плани тощо); використання технологій мобільного навчання (m-learning) разом із мобільними пристроями та технологіями змішаного навчання (blended-learning), наприклад технологія BYOD (Bring Your Own Device); використання комп’ютерних програм діагностики та самоконтролю рівня засвоєння знань курсантами (Google-форми, мобільний додаток Plickers тощо); використання комп’ютерної програми обліку успішності та відвідування занять курсантів (електронний журнал на Google-диску); розробка «електронного портфоліо» курсантами (для прямого та зворотнього звʼязку із авіакомпаніями). Таке поєднання форм та методів дозволить вирішити ключові завдання процесу організації самостійної роботи майбутніх диспетчерів із забезпечення польотів.
URI: http://dspace.sfa.org.ua:80/handle/123456789/1134
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Danylko_forms.pdf685.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.